Socialinė medija užima vis svarbesnę rolę mūsų pirkimo elgesyje: 70-80% žmonių prieš nuspręsdami pirkti ieško papildomos informacijos soc. medijose, net 92% pasitiki rekomendacijomis labiau nei tradicine reklama. Būtent todėl ir sukūrėme Promoty.

Trumpai, štai kaip veikia platforma:

  • Prekinis ženklas sukuria kampaniją
  • Influenceriai aplikuoja į kampaniją
  • Prekinis ženklas pasirenka patikusius influencerius
  • Influenceriai kelia savo turinį į Promoty
  • Prekinis ženklas peržiūri turinį
  • Kai prekinis ženklas patvirtina turinį, influenceriai gali jį kelti į socialinę mediją
  • Prekinis ženkals matys pilna kampanijos statistiką Promoty

Vis dar skamba kiek painiai? Pateikiame jums išsamesnį gidą!

1. Prekinio ženklo kūrimas
2. Kampanijos kūrimas
3. Influencerių pasirinkimas
4. Turinio peržiūra

1. Prekinio ženklo kūrimas

1 ŽINGSNIS

Pirmasis žingsnis, kurį turite padaryti, yra anketos sukūrimas bei prekinio ženklo informacijos užpildymas: pavadinimas, puslapis, nuotrauka bei trumpas aprašas.

Tai padaryti galite čia.

2. Kampanijos kūrimas

2 ŽINGSNIS

Paspauskite „Create first campaign“ mygtuką, kad sukurtumėte pirmąją kampaniją.

3 ŽINGSNIS

Po „General“ vaizdu galite:

Įvardinti kampaniją – tai yra vienas iš pirmųjų dalykų, kuriuos pastebi turinio kūrėjas, tad įsitikinkite, jog pavadinimas atrodo įtraukiančiai;

Apibūdinti kampaniją – prekinio ženklo trumpas apibūdinimas, kampanijos tikslas, ir kodėl influenceriai turėtų dirbti su jumis;

Nustatyti hashtags (grotažymes) savo kampanijai – tai bus grotažymės, kuriuos influenceriai turės paminėti savo įraše. Kuo mažiau, tuo geriau! Grotažymė #ad bus automatiškai pridedama, kadangi reklamos pažymėjimas socialinėje medijoje yra privalomas.

4 ŽINGSNIS

Žemiau „Guidelines“ jūs galite:

• Pridėti kampanijos reikalavimus: apibūdinti, kokių turinio kūrėjų ieškote;

• Nustatyti DO’s ir DON’TS , kurie paaiškintų turinio kūrėjams, ko iš jų tikimasi;

PS! Rekomenduojame naudoti tokius simbolius, kaip  ar  prieš kiekvieną DO’s ir DONT’s simbolį – tokiu būdu lengviau sekti svarbiausius punktus!

5 ŽINGSNIS

Žemiau „Duration“ galite nustatyti kampanijos terminus.

PS! Jeigu norite, kad jūsų bendradarbiavimai būtų ilgalaikiai, siūlome End Date nustatyti į „optional (pasirenkama)“ – tokiu būdu influenceriai gali reguliariai kelti turinį, ir kampanija vyks tol, kol patys nuspręsite ją užbaigti.

Jeigu Applications Close Date nustatysite ant konkrečios dienos, bet paliksite End Date  kaip „optional“, nauji influenceriai neturės galimybės aplikuoti po tos datos, tačiau kampanija vis dar bus matoma tiems, kurie jau aplikavo / buvo patvirtinti.

6 ŽINGSNIS

Žemiau „Content jūs turite:

• Pasirinkti, ar jums reikia one-off (vienkartinio) ar monthly (mėnesinio) turinio iš influencerių( abi galimybės paaiškintos  čia);

• Nustatyti, prieš kiek dienų influenceriai turi įkelti turinį patvirtinimui. Turėkite omenyje, jog gali būti, kad turinį reikės paredaguoti prieš galutinį patvirtinimą, tad influenceriams turėtų tam likti laiko. Rekomenduojame nustatyti bent 3-5 dienas iki oficialios kampanijos pabaigos;

• Nustatyti kiek dienų turinys turi išbūti „online“.

Čia taip pat galite detaliau apibūdinti savo lūkesčius turiniui.

One-off ir monthly turinys

One-off turinys nurodo, kad jūs galite nustatyti specifines datas turiniui, ir, kai bus įkeltas į Instagram, bendradarbiavimas bus laikomas baigtu.

Galite keisti Content Type (ar jums reikia įrašo, ar story) bei turinio kiekio skaičių (How many) spausdami ant šių mygtukų:

Monthly content yra puikus norint pradėti ilgalaikius bendradarbiavimus su influenceriais. Čia jūs taip pat galite nustatyti turinio kiekį bei reikalingą datą.

PS! Jei kampanijos pabaigos datą paliksite kaip „optional“ bei pasirinksite Monthly Content, influenceriai, kuriuos patvirtinote turės kelti turinį kiekvieną mėnesį pagal nustatytą datą.

7 ŽINGSNIS

 „Payments“ mygtukas leidžia pasirinkti, ar su influenceriais norėsite atsiskaityti pinigais, ar produktais, ar abiem variantais.

• Jei pasirenkate rewarding with products,  galite pridėti produkto pavadinimą, nuorodą į produktą, aprašymą bei vertę. Jei pridėsite daugiau nei vieną produktą, aplikantai galės pasirinkti iš jų. Turėkite omenyje, jog influenceriai nematys jūsų produkto vertės, jei norite tai pabrėžti, siūlome vertę įrašyti į pavadinimą.

PS! Kai influencerių atlygis yra tik produktai, komisinis mokestis yra 10 eur + PVM už kiekvieną patvirtintą ir įkeltą įrašą.

• Jei pasirenkate rewarding with money, kainos nustatyti negalėsite, kadangi influenceriams mokami skirtingi užmokesčiai  – aplikuodami į kampaniją jie pateiks savo siūlomą kainą už įrašus.

PS! Kaina, kurią matysite kiekvienoje aplikacijoje, susideda iš mokesčio influenceriui bei komisinio Promoty mokesčio, kuris yra 20%, taigi daugiau papildomų mokesčių nebus taikoma.

8 ŽINGSNIS

Pasirinkę „Targeting„, galite nustatyti, kokių influencerių ieškote: kiek sekėjų jie turi turėti, kokia turėtų būti auditorijos lokacija, influencerio lytis, amžius ir pan.

Jūsų kampaniją matys tik kriterijus atitinkantys influenceriai, tad rekomenduojame nepadaryti jų labai griežtų – kitu atveju galite netyčia praleisti jums puikiai tinkančius influencerius, kurie myli jūsų prekės ženklą!

9 ŽINGSNIS

Paskutinis žingsnis skirtas tam, kad galėtumėte peržiūrėti visą kampaniją. Įsitikinkite, kad vaizdas telefone taip pat atrodo gerai!

Jeigu informacija supildyta teisingai, spauskite  „Start Campaign„.

10 ŽINGSNIS

Kai tik išsiųsite kampaniją, mūsų komandą peržiūrės ją ir paskelbs programėlėje.

Visas savo kampanijas ir jų statusus galėsite matyti pasirinkę „Campaigns„:

• Jei kampanija dar neprasidėjo arba nebuvo patvirtinta, matysite ją skiltyje „Drafts

• Kai kampanija bus patvirtinta, gausite pranešimą el.paštu, o pačią kampaniją rasti galėsite paspaudę „Running Campaigns“ (PS! ji nebus matoma anksčiau, negu nurodėte kampanijoje skiltyje „Duration“).

3. DARBAS SU APLIKACIJOMIS

3.1. Pasirinkite influencerius, su kuriais norite dirbti

Aplikacijas į savo kampaniją rasite paspaudę Campaigns > Running Campaigns, pasirinkę tinkamą kampaniją > Applications.

Čia matysite visus influencerius, kurie aplikavo į jūsų kampaniją: galėsite matyti jų idėjas, Instagram statistiką, ir jų įrašo kainą. Jei paspausite ant influencerio profilio nuotraukos, pamatysite jo keliamą Instagram turinį bei detalesnę auditorijos demografiją. Kai nuspręsite, ar norite dirbti su influenceriu, pasirinkite accept (priimti) ar refuse (atmesti).

PS! If Jei norite su influenceriu derėtis dėl kainos, kurios jie paprašė už įrašą, darykite tai prieš priimant influencerį į kampaniją! Tam galite naudoti  Chat,esantį platformoje.

Jeigu atlygį nustatėte kaip produktą, sekantis žingsnis yra produkto išsiuntimas. Stenkitės išsiųsti produktus kuo greičiau! Paspaudę „Shipping„, rasite influencerių adresus, kontaktinę informaciją bei produktus, kuriuos jie pasirinko.

3.2. Įkelto turinio patvirtinimas

Paspaudę „Review“, galite matyti pateiktą turinį, kuris yra suskirstytas į dvi dalis:

Content to be reviewed – turinys, kurį turite peržiūrėti ir content that you have to approve (patvirtinti) arba atmesti paspaudžiant request changes

Request changes“ reiškia, jog influenceris pamatys atmetimo priežastį bei turės pataisyti turinį ir dar kartą įkelt patikrinimui.

Approved content – turinys, kurį patvirtinote ir kuris yra paruoštas kėlimui į Instagram.

Pilną vaizdą galite matyti paspaudę ant nuotraukos.

PS! Paspaudus „Approve“ nuo jūsų nebus nuskaičiuota jokia suma, kol turinys neatsidurs Instagram. Kai turinys bus įkeltas į socialinę mediją, mokestis bus pridėtas prie sąskaitos, kurią gausite mėnesio gale.

Prekinis ženklas neprivalo pirkti turinio – jeigu turinys neatitinka kampanijos ar kokybės reikalavimų, visada galite jį atmesti bei prašyti pakeisti.

Tam, kad apsaugotume influencerių turinį, visi įrašai bus su Promoty ženklu. Prekiniui ženklui išsipirkus įrašą, nuuotrauką pilnu dydžiu bus galima atsisiųsti be ženklo.
Nupirktas turinys priklauso prekiniam ženklui ir gali būti naudojamas visuose jų socialinės medijos kanaluose.

Į Instagram įkeltas turinys atsidurs skiltyje „Content„. Ten jūs taip pat matysite kiekvieno įrašo statistiką: patiktukus, komentarus, pasiekiamumą, impresijas, išsaugotus įrašus bei įsitraukimą.

3.3. Kampanijos statistikos sekimas

Su Promoty galite lengvai stebėti, kaip sekasi jūsų kampanijai:bus matomi tiek kiekvieno įrašo atskirai, tiek visos kampanijos impresijų skaičius, pasiekiamumas, patiktukai, komentarai, išsaugoti įrašai bei įsitraukimai.

Skamba gerai? Kurkite kampaniją nemokamai!

Promoty padeda rasti influencerius jūsų prekiniam ženklui. Turime daugiau nei 50 000 influencerių iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Danijos, Suomijos, Norvegijos, Švedijos ir Nyderlandų.

Be to, kampanijos kūrimas yra nemokamas – mokate tik už turinį, kurį išsirenkate, taigi, jei nerasite sau tinkamų kandidatų, tai jums nieko nekainuos! Pradėkite čia👇🏼