Microinfluencerių kampanijos case study: AVON

2021-iais metais viena iš mūsų microinfluencerių kampanijų buvo vykdoma AVON įmonės. Kartu su naujų produktų paleidimu AVON norėjo pasidalinti savo teikiamomis vertybėmis, o tam į pagalbą pasitelkė nuomonės formuotojus. Micorinfluencerių kampanija buvo viena iš AVON rinkodaros strategijos dalių, o naujų produktų paleidimas Lietuvoje bei Latvijoje praėjo itin sėkmingai. Dalinamės šios kampanijos pavyzdžiu!

Tikslinė grupė: microinfluenceriai iš Lietuvos bei Latvijos

AVON norėjo įtraukti bent 8 microinfluencerius iš Lietuvos ir Latvijos. Tiksliniai žmonės buvo parinkti pagal šias charakteristikas: amžius (18-38 m.), skirtingos šių šalių lokacijos (miestai), moterys, su didžiąja dalimi moteriškos auditorijos.

Sintija Sušina @sintijasusina AVON microinfluencerių kampanijos pavyzdys

Kampanijos rezultatai:

AVON atstovavimui buvo atrinkti 10 žmonių, kurių paprašyta įkelti 2 story’ius bei 1 įrašą. Influencerių buvo prašoma, jog nuotraukose pagrindinis akcentas – produktai.

Iš viso buvo paskelbta 25 turinio vienetai, kurie pasiekė 12 000 žmonių, įrašai buvo išsaugoti daugiau nei 200 kartų. Didžioji dauguma atstovių turėjo 2000-4000 sekėjų, o vidutinis jų įsitraukimo rodiklis siekė 6%.

Atlygis už kampaniją buvo produktai, o vieno turinio vieneto kaina mūsų platformoje – 10eur, tad kiekviena atstovė platformoje kainavo po 30eur.

AVON naujų produktų paleidimas:

Tikslas: Įtraukti microinfluencerius dididant naujų produktų žinomumą Latvijoje ir Lietuvoje

Atlygis: Produktai
Įrašai: 25
Pasiekiamumas: 11 916
Turinio išsaugojimai: daugiau nei 200
Vid. influencerių sekėjų skaičius: ~3000

With our new product launch, we wanted to spread a message about the importance of sharing love with people who currently need it the most.

 

One of the objectives was to collaborate with influencers, who have the same worldview as us and support our brand philosophy. Promoty has enabled us to build direct relationships with influencers, by-passing external agencies, and supported us throughout the whole process. This solution was very efficient in terms of saving time, which is vital in the highly dynamic beauty industry.

AVON Marketing specialist

Kamilė Viktorovič
PR & Advertising Specialist
AVON

 

More on the topic