2021-iais metais viena iš mūsų microinfluencerių kampanijų buvo vykdoma AVON įmonės. Kartu su naujų produktų paleidimu AVON norėjo pasidalinti savo teikiamomis vertybėmis, o tam į pagalbą pasitelkė nuomonės formuotojus. Micorinfluencerių kampanija buvo viena iš AVON rinkodaros strategijos dalių, o naujų produktų paleidimas Lietuvoje bei Latvijoje praėjo itin sėkmingai. Dalinamės šios kampanijos pavyzdžiu!
Tikslinė grupė: microinfluenceriai iš Lietuvos bei Latvijos
AVON norėjo įtraukti bent 8 microinfluencerius iš Lietuvos ir Latvijos. Tiksliniai žmonės buvo parinkti pagal šias charakteristikas: amžius (18-38 m.), skirtingos šių šalių lokacijos (miestai), moterys, su didžiąja dalimi moteriškos auditorijos.

Kampanijos rezultatai:
AVON atstovavimui buvo atrinkti 10 žmonių, kurių paprašyta įkelti 2 story’ius bei 1 įrašą. Influencerių buvo prašoma, jog nuotraukose pagrindinis akcentas – produktai.
Iš viso buvo paskelbta 25 turinio vienetai, kurie pasiekė 12 000 žmonių, įrašai buvo išsaugoti daugiau nei 200 kartų. Didžioji dauguma atstovių turėjo 2000-4000 sekėjų, o vidutinis jų įsitraukimo rodiklis siekė 6%.
Atlygis už kampaniją buvo produktai, o vieno turinio vieneto kaina mūsų platformoje – 10eur, tad kiekviena atstovė platformoje kainavo po 30eur.
AVON naujų produktų paleidimas:
Tikslas: Įtraukti microinfluencerius dididant naujų produktų žinomumą Latvijoje ir Lietuvoje
Atlygis: Produktai
Įrašai: 25
Pasiekiamumas: 11 916
Turinio išsaugojimai: daugiau nei 200
Vid. influencerių sekėjų skaičius: ~3000